تعریف بازاریابی :

برای بازاریابی تعاریف مختلفی ارائه شده اما به شخصه به این تعریف بسیار علاقمندم : “رساندن پیام مناسب در زمان مناسب به شخص مناسب از طریق رسانه مناسب به صورت مستمر را یک فرایند بازاریابی گویند .”

با توجه به تعریف بالا ، رساندن پیام مناسب به مخاطب مناسب به شیوه درست و اصولی مهمترین هدف بازاریابی است که در حقیقت همین اصل رو نیز در بازاریابی درون گرا مشاهده می کنیم اما با رویکردی متفاوت !

آموزش کسب و کار اینترنتی

تعریف بازاریابی درون گرا چیست ؟

“بازاریابی درون گرا یک فرایند بازاریابی است که از طریق تولید محتوای منحصر به فرد و کاربرپسند انجام می شود . این محتوای تولید شده قبل از تصمیم گیری برای خرید به دست مخاطب خواهد رسید . این روش بسیار مقرون به صرفه است و بهترین روش برای تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت شما به خریداران است .”

منبع : آموزش کسب و کار اینترنتی - کسب و کار |بازاریابی درون گرا (جاذبه ای یا ربایشی) به زبان ساده چیست؟
برچسب ها : بازاریابی ,تعریف ,بازاریابی درون ,فرایند بازاریابی ,پیام مناسب ,تعریف بازاریابی